Strategia “Atacul produselor”
In aceasta strategie vei intra in joc cu o oferta foarte buna in ultimele secunde. Pentru a folosi aceasta strategie trebuie sa observi modul de desfasurare intr-o perioada mai lunga de timp, spre exemplu 20 de minute, timp in care sa vezi numarul de jucatori interesati si cine foloseste “Auto-ofertele”. Daca exista un jucator care are activata posibilitatea de “auto-ofertare” este mai bine sa renunti la joc. Pentru optimizarea sanselor trebuie sa ai in vedere:
1. Competite scazuta – trebuie avute in vedere zilele favorabile achizitionarii diferitelor produse;
2. Momentul din zi – dupa ora 24 sau in timpul weekend-ului intre 9-11 am;
3. Pretul a ajuns la media de reduceri.
4. Nu exista activate ofertarile automate;
5. Trebuie sa ai minim 100 credite de cheltuit.
No comments yet.
-
Recent
- Castigarea unei licitatii cu pret fix
- Strategia “Auto-ofertele” tarzii
- Strategia “Atacul produselor”
- 4 licitatii la care sa nu ofertati
- Strategii licitatii online 2
- Strategii licitatii online
- Swoopo – un joc bazat pe abilitatile participantilor
- Licitatiile online – precum un Joc de Carnaval
- Despre licitatiile online
- Ce este Swoopo?
- Tipuri de licitatii 2
- Tipuri de licitatii
-
Links
-
Archives
- May 2009 (4)
- April 2009 (8)
- March 2009 (12)
-
Categories
-
RSS
Entries RSS
Comments RSS
Leave a comment